Сәлеметсіз бе! «Көркем еңбек» пәні бойынша кез келген бастауыш сынып мұғалімі сабақ беруге міндетті, ал «Денешынықтыру», «Музыка» пәндерінен даярлығы бар бастауыш сынып мұғалімдері сабақ бере алады.
Сәлеметсіз бе! Сіздің 1, 2 -сұрақтарыңыз бойынша жауапты мына сайттан таба аласыз: https://www.gov.kz/memleket/entities/kdso/documents/1?lang=kk 11- сынып бойынша таңдау пәнінің қорытынды аттестатау спецификасы да осында тұр. Жылдағыдан биыл өзгерістер бар. Эссе тақырыбы дайын күйінде беріледі. Қорытынды аттестаттауда оқу бағдарламасындағы материалдар қамтылады. 3-сұрақ бойынша, «Алтын белгі» төсбелгісін алу талаптары күшейтілді. Талаптарды күшейту туралы шешім мұғалімдердің 2021 жылғы Тамыз кеңесінде қабылданған болатын. Талапкерлер НЗМ базасында математикадан емтихан тапсыруы керек. Бұл шара академиялық адалдықты қамтамасыз ету үшін қабылданғанын түсіну маңызды. Бұл ретте НЗМ-де емтихан тапсыратындарға да, жалпы білім беретін мектеп базасында тапсыратындарға да тапсырмалар бірдей болады. Басқа да мәліметтерді алу үшін жергілікті әдістемелік орталықтармен байланыс жасаңыздар, сол жерден толық ақпарат аласыздар.
Добрый день, Татьяна Сергеевна! Темы, непройденные в связи с нехваткой часов по сокращению учебного процесса, необходимо восполнить в следующей четверти, объединяя некоторые цели изучаемых, таких как: «Комплексные числа», «Дифференциальные уравнения», на усмотрение учителя- преметника.
ҚР Бiлiм және ғылым министрлігінің сайтынан алуға болады
Сәлеметсіз бе, Гульзат Садыровна! 11-сыныптың оқу пәндері бойынша қорытынды аттестаттау спецификациясы ҚР Білім және ғылым министрлігінің сайтында орналастырылған. https://www.gov.kz/memleket/entities/kdso/documents/1?lang=kk
Қайырлы күн! Оқу процесі мен білім беру ұйымының КТЖ құру және оқу күндерін реттеу академияның құзыретіне кірмейді. Бұл сұрақ бойынша уәкілетті орган Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласында сапаны қамтамасыз ету комитетіне хабарласуға кеңес береміз.
Здравствуйте, Альбина Григорьевна! Да, можно. Оставьте вашу контактную почту, мы направим вам требования.
Қайырлы күн! Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА кәсіби шеберлік конкурстарын ұйымдастырмайды
Формативті бағалау нәтижелері күн сайын электрондық/қағаз журналға балл түрінде қойылады. Сабақ барысында формативті бағалау бойынша балл қойылатын білім алушылардың санын мұғалім өзі анықтайды. Толығырақ мына сілтемелер арқылы оқи аласыз: https://www.instagram.com/p/CUCw_9pI7x3/
https://www.instagram.com/p/CUH6jv0oNDD/
Сәлеметсіз бе! Аттестациялау туралы ережемен мына сілтеме арқылы таныса аласыз https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1600013317
Добрый день! Образцы тем эссе НАО им. Алтынсарина не разрабатывает, по данным МОН РК в этом году темы эссе публиковаться не будут.
«Өмір қауіпсіздігінің негіздері» оқу курсының арнайы бекітілген бағдарламасы жоқ, ал мазмұны «Дүниетану», «Дене шынықтыру», «Алғашқы әскери және технологиялық» оқу пәндерінің бағдарлама мазмұнына кіріктірілген тақырыптар бойынша пән мұғалімдері және «Жолда жүру ережелері» оқу курсының мазмұнын сынып жетекшілері жылдық жұмыс жоспарында тақырыптары мен мерзімін көрсете отырып, іске асырады.
/НҚА: ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі, жалпы білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының 2-қосымшасының 24-25-тармағына; 3-қосымшасының 35-тармағына сәйкес.
Жаңартылған білім мазмұны бойынша біліктілік арттыру курстарын «Өрлеу» «Біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» Акционерлік қоғамының барлық республика көлеміндегі филиалдарынан ақылы түрде оқып алуға болады. https://orleu-edu.kz/kursy/
Здравствуйте! С документами необходимыми для проведения экспертизы авторских работ, вы можете ознакомиться на сайте Академии по ссылке: https://uba.edu.kz/ru/metodology/6
Сәлеметсіз бе! Биылғы оқу жылында 11-сыныптардың қорытынды аттестаттауында өзгерістер болады. Жылдағыдай эссе тақырыптары алдын ала берілмейді.
Қайырлы күн! Авторлық бағдарламаны ең алдымен Алматы облысы білім басқармасының «Облыстық білім беруді дамыту оқу-әдістемелік орталығына» жолдайсыз. Әдістемелік орталық кезеңдерін түсіндіріп айтады. Авторлық жұмыстарды сараптамадан өткізу үшін қандай құжаттар қажет екенін мына сілтеме арқылы біле аласыздар: https://uba.edu.kz/qaz/metodology/6
На сегодняшний день вносятся изменения и дополнения в приказ министра образования и науки Республики Казахстан от 18 марта 2008 года № 125 «Об утверждении Типовых правил проведения текущего контроля успеваемости, промежуточной и итоговой аттестации обучающихся для организаций среднего, технического и профессионального, послесреднего образования». После утверждения Приказ будет направлен в организации образования.
Сәлеметсіз бе! Авторлық жұмысты аймақтық әдістемелік кабинеттерге/орталықтарға жіберу керек. Ал республикалық деңгейден өтетін педагогтердің авторлық жұмыстары әдістемелік кабинеттер/орталықтар арқылы Алтынсарин академиясына жолданады.
Авторлық жұмыстарды сараптамадан өткізу үшін қандай құжаттар қажет екенін мына сілтеме арқылы біле аласыздар: https://uba.edu.kz/qaz/metodology/6
Скачать учебную программу «Физическая культура» для 5-9 классов можно на сайте "Әділет" и на сайте НАО им. Ы. Алтынсарина.
Здравствуйте, Казыбек! Вы можете направить ваш вопрос на следующую почту: ordenbek@mail.ru
Сәлеметсіз бе! Авторлық жұмысты аймақтық әдістемелік кабинеттерге/орталықтарға жіберу керек. Ал республикалық деңгейден өтетін педагогтердің авторлық жұмыстары әдістемелік кабинеттер/орталықтар арқылы Алтынсарин академиясына жолданады.
Авторлық жұмыстарды сараптамадан өткізу үшін қандай құжаттар қажет екенін мына сілтеме арқылы біле аласыздар: https://uba.edu.kz/qaz/metodology/6
Педагогтердің авторлық бағдарламалары Республикалық оқу-әдістемелік кеңес жанынан құрылған Сараптамалық кеңес туралы ережеге сәйкес қабылданады.
Педагогтер авторлық жұмыстарын аймақтық әдістемелік кабинеттерге/орталықтарға жібереді. Ал республикалық деңгейден өтетін педагогтердің авторлық жұмыстары әдістемелік кабинеттер/орталықтар арқылы Алтынсарин академиясына жолданады.
Авторлық жұмыстарды сараптамадан өткізу үшін қандай құжаттар қажет екенін мына сілтеме арқылы біле аласыздар: https://uba.edu.kz/qaz/metodology/6
Сәлеметсіз бе!
Орта мектепті бітіруші тілектерді қорытынды аттестаттау Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 бұйрығы негізінде жүргізіледі.
Бүгінгі күні жоғарыда аталған бұйрыққа өзгерістер мен толықтырулар енгізілуде. Бұйрық бекітілгеннен кейін білім беру басқармаларына жіберіледі.
Педагогтердің авторлық бағдарламалары Республикалық оқу-әдістемелік кеңес жанынан құрылған Сараптамалық кеңес туралы ережеге сәйкес қабылданады.
Педагогтер авторлық жұмыстарын аймақтық әдістемелік кабинеттерге/орталықтарға жібереді. Ал республикалық деңгейден өтетін педагогтердің авторлық жұмыстары әдістемелік кабинеттер/орталықтар арқылы Алтынсарин академиясына жолданады.
Авторлық жұмыстарды сараптамадан өткізу үшін қандай құжаттар қажет екенін мына сілтеме арқылы біле аласыздар: https://uba.edu.kz/qaz/metodology/6
Академия Алтынсарина не утверждает программы или методические издания. Каждая школа относиться Региональному методическому кабинету, где имеются свои утвержденные требования. Мы можем дать только рецензию к предоставленному материалу
Педагогтердің авторлық бағдарламалары Республикалық оқу-әдістемелік кеңес жанынан құрылған Сараптамалық кеңес туралы ережеге сәйкес қабылданады.
Педагогтер авторлық жұмыстарын аймақтық әдістемелік кабинеттерге/орталықтарға жібереді. Ал республикалық деңгейден өтетін педагогтердің авторлық жұмыстары әдістемелік кабинеттер/орталықтар арқылы Алтынсарин академиясына жолданады.
Авторлық жұмыстарды сараптамадан өткізу үшін қандай құжаттар қажет екенін мына сілтеме арқылы біле аласыздар: https://uba.edu.kz/qaz/metodology/6
Қайырлы күн!
«Бастауыш мектепте 12 жылдық білім беру шеңберінде инклюзивті орта жағдайында оқыту процесін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдардың» қазақ тіліндегі нұсқасымен https://uba.edu.kz/qaz/metodology/3 сілтемесі бойынша таныса аласыз.
Здравствуйте!
На сегодняшний день по предметам «Алгебра и начала анализа» и «Геометрия» для 10-11 классов общественно-гуманитарного и естественно-математического направлений используются Типовые учебные программы обновленного содержания (приказ Министра образования и науки РК от 27 июля 2017 года №352) и Типовые учебные программы с сокращением учебной нагрузки (приказ Министра образования и науки РК от 27 ноября 2020 года №496).
Все учебные программы можно скачать из сайта uba.edu.kz.
Республикалық инклюзивті және арнайы білім беру ғылыми-практикалық орталығының сайтына кіріп аласыз. Себебі, арнайы білім беру мамандарының практикасына байланысты әдістемелік ұсынымдар сол орталықтың зертханасында дайындалады. Сілтемесі https://special-edu.kz/
Факультативтік бағдарлама жұмысына республикалық кеңестің пікірін алу үшін ең бірінші жұмысты аймақтық әдістемелік орталықтарға жібересіз. Ал республикалық деңгейден өтетін педагогтердің авторлық жұмыстары әдістемелік орталықтар арқылы Алтынсарин академиясына жолданады. Авторлық жұмыстарды сараптамадан өткізу үшін қандай құжаттар қажет екенін мына сілтеме арқылы біле аласыздар: https://uba.edu.kz/qaz/metodology/6
Здравствуйте! Авторская программа педагога принимается в соответствии с положением об Экспертном совете при РУМС для проведения экспертизы инновационного педагогического опыта.
Авторские работы педагоги направляют в региональные методические кабинеты.
С документами необходимыми для проведения экспертизы авторских работ, вы можете ознакомиться на сайте Академии по ссылке: https://uba.edu.kz/ru/metodology/6
Уважаемая Дана Сагындыковна! В соответствии с Приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 31 октября 2018 года № 604 «Об утверждении государственных общеобязательных стандартов образования всех уровней образования» существуют 3 вида учебных программ: типовая, индивидуальная, специальная. В связи с чем, рекомендуем Вам уточнить у специалистов психолого-медико-педагогической консультации (ПМПК), какая из перечисленных видов программ рекомендована для обучения ребенка, имеющего задержку психического развития. В случае, если ему будет рекомендовано обучение по типовой учебной программе с индивидуальным подходом, данный ребёнок может обучаться в общеобразовательной школе, с учётом его индивидуальных возможностей и особенностей.
На сегодняшний день в учебном процессе средней школы используются основные Типовые учебные планы (приказ Министра образования и науки РК от 26 января 2022 года №25) и Типовые учебные планы с сокращением нагрузки.
Типовые учебные планы с сокращением учебной нагрузки внедрены в учебный процесс с 2018-2019 учебного года (приказ Министра образования и науки РК от 04 сентября 2018 года №441).
Согласно пункта 24 приказа Министра образования и науки РК «Об утверждении Типовых правил деятельности организаций образования соответствующих типов и видов» от 30 октября 2018 года № 595 организации образования независимо от вида и форм собственности самостоятельно выбирают Типовые учебные планы, в том числе с сокращенной учебной нагрузкой, по которым осуществляют процесс обучения.
На каждом уровне образования лицей/гимназий с уйгурским/узбекским/таджикским языком обучения могут выбрать один из ТУПов:
- 1-4 классы: Приложения 3 и Приложение 13;
- 5-9 классы: Приложения 8 и Приложение 18;
- 10-11 классы (ОГН): Приложения 25 и Приложение 89;
- 10-11 классы (ЕМН): Приложения 26 и Приложение 90.
При выборе Приложении 3; 8; 25; 26 согласно пункта 92 приказа Министра образования и науки РК «Об утверждении Типовых правил деятельности организаций образования соответствующих типов и видов» от 30 октября 2018 года № 595 лицеям и гимназиям выделяются средства на факультативы и организацию дополнительных курсов по выбору учащихся из расчета 4 часа на каждый класс, а также 0,25 ставок учителей, на каждый класс для организации кружков, студий, научных обществ и других, а также для оплаты отдельных курсов и лекций на договорной основе со специалистами высшей квалификации из расчета 1500 часов в год на школу.
В Типовых учебных планах с сокращением учебной нагрузки для гимназических/лицейских классов с казахским/русским языком обучения на гимназический/лицейский компонент в 1-4 классах выделено 4 часа; в 5-11 классах – 5 часов. Часы для организации кружков, студий, научных обществ и других, а также часы для отдельных курсов и лекций на договорной основе со специалистами высшей квалификации не предусмотрено.
На сегодняшний день рассматривается вопрос разработки Типовых учебных планов с сокращением учебной нагрузки для гимназических/лицейских классов с уйгурским/узбекским/таджикским языком обучения.
Сәлеметсіз бе! Алғашқы әскери және технологиялық дайындықты ұйымдастырушы оқытушының базалық лауазымдық айлық ақысына 30% мөлшерінде төленеді.
Хадиша ханым! Күнтізбелік тақырыптық жоспарға 1 қыркүйекті енгізген дұрыс.
Здравствуйте! С документами необходимыми для проведения экспертизы авторских работ, вы можете ознакомиться на сайте Академии по ссылке: https://uba.edu.kz/ru/metodology/6
Құрметті Эльмира, сұрағыңызды нақтыласаңыз. Рақмет!
Уважаемая Наталья!
Все требования о повышении квалификации можете найти на сайте: https://adilet.zan.kz/ . Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 28 января 2016 года № 95. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 9 марта 2016 года № 13420.
Здравствуйте!
Список художественной литературы для пополнения фонда библиотек организаций среднего образования можно взять из Перечня учебников, учебно-методических комплексов, пособий и другой дополнительной литературы, в том числе на электронных носителях. Данный перечень ежегодно утверждается приказом Министра образования и науки Республики Казахстан. Перечень можно скачать из https://adilet.zan.kz/rus.
Сәлеметсіз бе, Гүлжан! Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрі 2021 жылғы 10 маусымдағы №286 «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 22 мамырдағы №216 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20708 болып тіркелген) сәйкес «Көркем еңбек» пәні бойынша көрсетілген бұйрықпен бекітілген орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесі: https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020708#z11
Сәлеметсіз бе!
Авторлық жұмысты өңірлік әдістемелік орталықтарға (кабинеттерге) жібересіз. Материалдар Сараптама кеңесінің отырысына дейін бір ай бұрын білім басқармалары бірінші басшыларының өтініші бойынша қағаз түрінде (3 дана) немесе электронды нұсқада қабылданады. Барлық беті нөмірленуі керек.
Ресімдеуге қойылатын талаптарға сәйкес келмейтін материалдар тіркелмейді және кері қайтарылады.
Толығырақ мына сілтеме арқылы оқи аласыз: https://uba.edu.kz/qaz/metodology/6
Здравствуйте! Авторская программа педагога принимается в соответствии с положением об Экспертном совете при РУМС для проведения экспертизы инновационного педагогического опыта. Авторские работы педагоги направляют в региональные методические кабинеты. С документами необходимыми для проведения экспертизы авторских работ, вы можете ознакомиться на сайте Академии по ссылке: https://uba.edu.kz/ru/metodology/6
Сәлеметсіз бе, Мадина!
Пәндер бойынша дәптер тексеру, оның критерийлері, аптасына қанша рет тексерілуі керектігі бұрынғы тәжірибелерді жинақтап, саралай отырып қайта жасалу үстінде. Алдағы уақытта ұсыным ретінде әзірленіп, Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының сайтына салынады. 2022-2023 оқу жылына арналған Әдістемелік нұсқау хатта да осы мәселе бойынша ақпарат орналастырылатын болады.
Здравствуйте! Авторская программа педагога принимается в соответствии с положением об Экспертном совете при РУМС для проведения экспертизы инновационного педагогического опыта.
Авторские работы педагоги направляют в региональные методические кабинеты.
С документами необходимыми для проведения экспертизы авторских работ, вы можете ознакомиться на сайте Академии по ссылке: https://uba.edu.kz/ru/metodology/6
Сәлеметсіз бе, Ержан! Бұл сұрақ Ұлттық білім академиясының құзырына кірмейді. Министрлікке бағынысты Қосымша білім беру орталығына хабарласқаныңыз дұрыс.
Сәлеметсіз бе! Бұл сұрақ Академияның құзырына кірмейтін болғандықтан, Республикалық ғылыми практикалық «Білім мазмұнын сараптау орталығына» ( бұрынғы «Оқулық» орталығы) хабарласқаныңыз дұрыс.
Айгул, Сәлеметсіз бе! 2019 жылы Академия Білім беру ұйымдарында «Туған жер» бағдарламасы арқылы білім алушылардың қазақстандық патриотизмін қалыптастыру» атты ұсынымдар әзірленген. Оны Академияның сайтынан мына сілтеме бойынша таба аласыз: https://uba.edu.kz/storage/app/media/Metod%20usynymdama/2019/zher-badarlamasy-aryly-azastandy-patriotizmin-alyptastyru.pdf
Здравствуйте, для регистрации Вам необходимо обратиться в Министерство юстиции Республики Казахстан.
Здравствуйте, одобрение на РУМС при НАО им. Ы.Алтынсарина на авторскую программу можно через региональные методические центры/кабинеты. Материалы авторской программы принимаются за месяц до заседания ЭС по заявлению первых руководителей Управлений образования в бумажном (в 3-х экземплярах) или электронном вариантах. Все листы должны быть пронумерованы. Материалы, не соответствующие требованиям к оформлению, не регистрируются и подлежат возврату. Материалы принимаются на экспертизу при наличии:
- представлений Управлений образования;
- рекомендаций областных учебно-методических советов;
- положительных рецензий педагогов дошкольных организаций, педагогов школ, ученых ВУЗов, специалистов по обобщению инновационного педагогического опыта прилагаются.
Наталья Владимировна, если Вы проходили НКТ до 12 ноября 2021 года, не является причиной отказа в приеме документов на аттестацию. Так как Согласно Приложению к приказу Министр образования и науки Республики Казахстан от 12 ноября 2021 года № 561 Утверждены приказом
Министра образования и науки
Республики Казахстан от 27 января 2016 № 83 Правила и условия проведения аттестации педагогов Глава 2. Порядок прохождения аттестации
п.15: Аттестация включает в себя следующие этапы для педагогов:
1) НКТ;
2) эссе;
3) квалификационная оценка;
4) комплексное аналитическое обобщение результатов деятельности.
Сәлеметсіз бе! Авторлық жұмысты аймақтық әдістемелік кабинеттерге/орталықтарға жіберу керек. Ал республикалық деңгейден өтетін педагогтердің авторлық жұмыстары әдістемелік кабинеттер/орталықтар арқылы Алтынсарин академиясына жолданады.
Авторлық жұмыстарды сараптамадан өткізу үшін қандай құжаттар қажет екенін мына сілтеме арқылы біле аласыздар: https://uba.edu.kz/qaz/metodology/6
Сәлеметсіз бе!
Авторлық жұмысты өңірлік әдістемелік орталықтарға (кабинеттерге) жібересіз. Материалдар Сараптама кеңесінің отырысына дейін бір ай бұрын білім басқармалары бірінші басшыларының өтініші бойынша қағаз түрінде (3 дана) немесе электронды нұсқада қабылданады. Барлық беті нөмірленуі керек.
Ресімдеуге қойылатын талаптарға сәйкес келмейтін материалдар тіркелмейді және кері қайтарылады.
Толығырақ мына сілтеме арқылы оқи аласыз: https://uba.edu.kz/qaz/metodology/6
Сәлеметсіз бе! Сабақ барысында формативті бағалау бойынша балл қойылатын білім алушылардың санын мұғалім өзі анықтайды.
Педагог орындалған жұмыс көлемін, оқу тапсырмаларын ескере отырып, оқу жетістіктері үшін балл қою кезеңдерін және сабақ үшін балл қойылатын білім алушылардың санын өзі айқындайды.
Сәлеметсіз бе, Эльмира! Нормативтік құжаттарда тек білім беру ұйымдары басшыларының қанша сабаққа қатысатыны регламенттелген. Мұғалім бір жылда өзара сабаққа неше рет қатысатынын қажеттілігі мен мүмкіндіктеріне, тәжірибесі мен сабақ тақырыптарына байланысты өзі шешеді. Бұл – мұғалімнің кәсіби өсуіне қатысты шығармашылық сипаттағы жұмыс.
Авторлық бағдарламаны тіркету үшін аймақтық әдістемелік кабинеттерге хабарласу керек. Толығырақ мына сілтеме арқылы оқи аласыз: https://uba.edu.kz/qaz/metodology/6
Сәлеметсіз бе, Нұргүл! Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының сайтында «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың 2021-2022 оқу жылындағы ерекшеліктері туралы» Әдістемелік нұсқау хат бар. Мына сілтеме арқылы оқи аласыз: https://uba.edu.kz/storage/app/media/IMP/IMP_2021-2022_kaz.pdf Осы құжатты басшылыққа алыңыз. Сол жерде сіздің сұрақтарыңызға нақты жауап көрсетілген.
Сәлеметсіз бе!
Авторлық жұмысты өңірлік әдістемелік орталықтарға (кабинеттерге) жібересіз. Материалдар Сараптама кеңесінің отырысына дейін бір ай бұрын білім басқармалары бірінші басшыларының өтініші бойынша қағаз түрінде (3 дана) немесе электронды нұсқада қабылданады. Барлық беті нөмірленуі керек.
Ресімдеуге қойылатын талаптарға сәйкес келмейтін материалдар тіркелмейді және кері қайтарылады.
Толығырақ мына сілтеме арқылы оқи аласыз: https://uba.edu.kz/qaz/metodology/6
Сәлеметсіз бе! Физика оқу пәні бойынша 7-11 сыныптардаы практикалық жұмыстардың санын мына сілтемелер арқылы біле аласыз.
https://www.instagram.com/p/Ca8xs5yD30n/?utm_source=ig_web_copy_link
https://www.instagram.com/p/CWuukUvMhZn/?utm_source=ig_web_copy_link
Сәлеметсіз бе! Физика оқу пәні бойынша 7-11 сыныптардаы практикалық жұмыстардың санын мына сілтемелер арқылы біле аласыз.
https://www.instagram.com/p/Ca8xs5yD30n/?utm_source=ig_web_copy_link
https://www.instagram.com/p/CWuukUvMhZn/?utm_source=ig_web_copy_link
Здравствуйте!
На сегодняшний день в учебном процессе используются два вида Типовых учебных планов: основной ТУП и с сокращением нагрузки. В этих ТУПах предмет «Алгебра и начала анализа» в 10-11 классах является предметом инвариантного компонента.
Соответственно разработаны Типовые учебные программы обновленного содержания (приказ МОН РК от 27.07.2017 года №352) и Типовые учебные программы с сокращением нагрузки (приказ МОН РК от 27.11.20 №496).
По Типовой учебной программе с сокращением нагрузки в 11 классе раздел «Комплексные числа» не изучается.
Согласно, пункта 17 приказа Министра образования и науки Республики Казахстан от 18 марта 2008 года № 125 «Об утверждении Типовых правил проведения текущего контроля успеваемости, промежуточной и итоговой аттестации обучающихся» задания суммативного оценивания составляются педагогами самостоятельно.
Сәлеметсіз бе! Сізге де рақмет.