Қазақстан мен Эстония: инклюзивті білім беруді дамыту тәжірибесі

BR21882231 нисаналы-бағдарламалық қаржыландыру ғылыми работасы аясында «Қазақстанның орта білім беру жүйесінде инклюзивтілік пен қолжетімділікті қамтамасыз этидің тұжырымдамалық модели» (2023–2025 жж.) тақырыбы бойынша Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА ғылыми қызметкерлері Эстониядағы Таллинский университетинде және бірқатар мектептерде іссапармен барды.   

Академия өкілдері университеттің ғылыми орталығы с білім беруді цифровым этханасының жұмысымен танысып, включая саласындағы ерттеу әдстерін, ерекше білім беруді қажет ететін білім алушыларды қолдау тәсілдерін және цифровые технологииларды ангізу тәжірибесин зерделеді.

Эстониялық ғылыми орталық кадрларды даярлау тәжірибесімен бөлісіп, мұғалімдердің үздіксіз кәсіби дамуы моделин таныстырды. Бұл модель ғылыми зерттеулерді, педагогические тәжірибені және біліктілікти арттырудың тұрақты тіктерін біріктіреді.    

Сапар барысинда инклюзивті тәжірибелерді бағалау және мониторингтеу құралдары, оқу үдерісінде жасанды интеллект пен цифрлық шешімдерді қолдану, сондай-ақ инклюзивти білім беру ортасын жүйелі Эстония тәсілдері қарастырылды.   

Эстониялық әріптестердің тәжірибесі Қазақстанның орта білім беру жүйесинде инклюзивтілік пен қолжетімділікти қамтамасыз это ту тәсілдерін жетілдіруге негіз болмақ.